سطح کراتینین 7.0-4.7 بعد از دیالیز مشروط می تواند بیمار ترک این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین 7.0-4.7 بعد از دیالیز مشروط می تواند بیمار ترک این

مادر من است به نارسایی کلیوی و دیالیز تحت سه بار در هفته و دکتر توصیه به انجام آن حداقل برای 2days در هفته به عنوان سطح کراتینین او شده است 7.0-4.7 کاهش یافته است. من می خواهم بدانم می تواند دیالیز در روزی ترک خواهد شد و عملکرد کلیه ها به عنوان دیگران؟

در واقع، دیالیز یکی از روش های درمانی رایج در درمان نارسایی کلیه است، آن را انجام دهد می تواند کمک به بیمار بهتر و طولانی تر توسط تسکین آن علائم بیماری کلیوی زندگی می کنند. اما می توان آن کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست و نه حفاظت از کلیه ها باقی مانده را از آسیب بیشتر است. بنابراین حتی سطح کراتینین کاهش یافته است پس از مصرف دیالیز، اما آن را به سطح بالا پس از توقف دیالیز دوباره. بنابراین برای مورد مادر خود را، او می تواند به دیالیز را ترک نمی کند مگر اینکه او پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیگر.

درمان های جایگزین دیالیز چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از بهترین درمان های جایگزین دیالیز، که می تواند دیالیز اجتناب از بیمار کمک کند و یا می توانید از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه، خلاص شوید. در مقایسه با دیالیز، آن را نه تنها می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی را کاهش دهد اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده را از آسیب بیشتر است.

با کمک این درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که دیالیز اند را قبول نمی کند می تواند یک فرصت برای اجتناب از آن دریافت کنید. و برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز آنها می توانند از شر آن را با عملکرد کلیه خود را بهبود بخشیده است.

برای شرایط مادر شما، او نیز فرصتی برای ترک دیالیز با به موقع درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: